Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Op deze pagina ontdek je de verschillende mogelijkheden voor het retourneren van je bestelling.
Artikelen die specifiek voor een klant zijn gemaakt of besteld, kunnen niet worden geretourneerd.
Een winkelbestelling kun je binnen 5 dagen na het plaatsen kosteloos annuleren. Is de bestelling meer dan 5 dagen geleden geplaatst? Dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de mate waarin de bestelling is doorgevoerd bij de leverancier. Neem zo snel mogelijk contact op met onze winkel via 020 456 0235 of stuur een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.
Als een artikel tóch niet helemaal naar wens is, kun je een online bestelling retourneren. Dit kan tot 30 dagen na levering. Hoe je een artikel het beste kunt retourneren, hangt af van de grootte en het gewicht van het pakket. Stuur daarom een e-mail naar [email protected] met je naam, ordernummer en adres. Zo kunnen wij je alles vertellen over de retourprocedure en sturen we je een retourformulier toe.
Het is ook mogelijk om je online bestelling zelf terug te brengen. Dit kan bij ons in de winkel of bij het logistiek centrum in Mijdrecht. Voorwaarden retourneren:
Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je dit binnen 24 uur na ontvangst te melden. Dit kan via een e-mail naar onze serviceafdeling: [email protected]. Bij een defect of beschadigd artikel verzoeken wij je om een foto bij te voegen. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.