Bestellingen

RETOURNEREN & ANNULEREN

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Op deze pagina ontdek je de verschillende mogelijkheden voor het retourneren van je bestelling.

WINKELBESTELLING RETOURNEREN

Artikelen die specifiek voor een klant zijn gemaakt of besteld, kunnen niet worden geretourneerd.

Een winkelbestelling kun je binnen 5 dagen na het plaatsen kosteloos annuleren. Is de bestelling meer dan 5 dagen geleden geplaatst? Dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de mate waarin de bestelling is doorgevoerd bij de leverancier. Neem zo snel mogelijk contact op met onze winkel via 020 456 0235 of stuur een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.

WEBSHOPBESTELLING RETOURNEREN

Als een artikel tóch niet helemaal naar wens is, kun je een online bestelling retourneren. Dit kan tot 30 dagen na levering. Hoe je een artikel het beste kunt retourneren, hangt af van de grootte en het gewicht van het pakket. Stuur daarom een e-mail naar [email protected] met je naam, ordernummer en adres. Zo kunnen wij je alles vertellen over de retourprocedure en sturen we je een retourformulier toe.

  • Is je bestelling geleverd via DHL? Dan brengen wij €14,95 in rekening voor het ophalen van je pakket. Na het aanmelden van je retour en de goedkeuring door onze webshopafdeling ontvang je per e-mail informatie over het ophaalmoment.

  • Omvangrijke artikelen, zoals een bank of kast, die bezorgd zijn door onze eigen bezorgdienst of via externe transporteurs, halen wij per vrachtwagen op. Hiervoor brengen wij €95 in rekening. Na het aanmelden van je retour nemen wij contact met je op om een ophaalafspraak te maken.


  • Zodra wij het pakket in goede staat hebben ontvangen, betalen wij het bedrag binnen 14 dagen terug.

    Let op: verzendkosten worden niet teruggestort.


    ZELF TERUGBRENGEN

    Het is ook mogelijk om je online bestelling zelf terug te brengen. Dit kan bij ons in de winkel of bij het logistiek centrum in Mijdrecht. Voorwaarden retourneren:

  • Meld altijd van te voren je retour aan door te mailen naar [email protected] met daarin je naam, ordernummer en reden tot retourneren.

  • Het artikel dient in de originele verpakking te zitten.

  • Het artikel dient compleet en ongebruikt te zijn.
  • SERVICE MELDING MAKEN

    Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je dit binnen 24 uur na ontvangst te melden. Dit kan via een e-mail naar onze serviceafdeling: [email protected]. Bij een defect of beschadigd artikel verzoeken wij je om een foto bij te voegen. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.