RETOURNEREN & ANNULEREN

RETOURNEREN & ANNULEREN

BESTELLING IN DE WINKEL

Artikelen die specifiek voor een klant gemaakt - of besteld worden, kunnen nooit geretourneerd worden.

Een winkel bestelling kun je binnen 5 dagen na het plaatsen van je bestelling kosteloos annuleren. Is de bestelling al langer dan 5 dagen geleden geplaatst? Dan kan het zijn dat er kosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van de mate waarin de bestelling is doorgevoerd bij de leverancier. Neem zo snel mogelijk contact op met onze winkel via 020 456 0235 of door te mailen naar [email protected]. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.

BESTELLING VIA DE WEBSHOP

Als een artikel tóch niet helemaal naar wens is, is het mogelijk om een online bestelling te retourneren. Dit kan tot 30 dagen na levering. Hoe je een artikel het beste kunt retourneren, hangt af van de grootte en het gewicht van het pakket. Stuur daarom een mail naar [email protected] met je naam, ordernummer en adres. Zo kunnen wij je alles vertellen over de wijze van retourneren, en sturen wij je een retourformulier toe.

Is je bestelling geleverd via DHL? Dan brengen wij voor het ophalen van je pakket 14,95 euro in rekening. Na het aanmelden van je retour en goedkeuring van onze webshop afdeling, ontvang je per mail de informatie over het ophaalmoment.

Omvangrijke artikelen zoals een bank of kast, bezorgd door onze eigen bezorgdienst of via onze externe transporteurs, dienen wij te komen ophalen per vrachtwagen. Hiervoor brengen wij 95 euro in rekening. Na het aanmelden van je retour zullen wij contact opnemen voor het maken van een ophaalafspraak. 

Op het moment dat wij het pakket in juiste staat hebben ontvangen, betalen wij het bedrag binnen 14 dagen terug. Let op: verzendkosten worden niet teruggestort. 

ZELF TERUGBRENGEN

Het is ook mogelijk om je online bestelling zelf terug te brengen. Dit kan bij ons in de winkel of bij het logistiek centrum in Mijdrecht.

Voorwaarden retourneren:

  • Meld altijd van te voren je retour aan door te mailen naar [email protected] met daarin je naam, ordernummer en reden tot retourneren.
  • Het artikel dient in de originele verpakking te zitten.
  • Het artikel dient compleet en ongebruikt te zijn.
 

SERVICE MELDING MAKEN

Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je hier binnen 24 uur na ontvangst een melding van te maken. Dit kun je doen door middel van een mail naar onze service afdeling: [email protected]. In het geval van een defect of beschadigd artikel is het gewenst een foto bij te voegen. Vermeld ook altijd je naam, adres en ordernummer.