Bij De Troubadour vinden we het belangrijk dat je jarenlang zorgeloos kunt genieten van je nieuwe meubels. Daarom bieden we verschillende garanties en servicepakketten aan, zodat je verzekerd bent van kwaliteit en ondersteuning, zelfs na je aankoop.
De Troubadour biedt, volgens CBW vastgestelde voorwaarden, twee jaar garantie op producten. De garantie geldt bij de afwezigheid van verwachte kwaliteit of bij het vroegtijdig defect raken van producten. Gebreken ten gevolge van normale slijtage, verkeerd gebruik of – onderhoud vallen niet onder de garantie. Ook bij vochtschade of verkleuring door zonlicht kun je geen aanspraak maken op onze garantie.
Op het moment dat je gebruik wilt maken van onze garantie, heb je een garantiebewijs nodig. Dit kan een factuur of kassabon zijn. Bewaar deze na het doen van een aankoop dan ook goed. Garantie loopt via onze service afdeling, bereikbaar op het mailadres [email protected]. Vermeld in een mail naar dit mailadres altijd je naam, adres en ordernummer.
Door contact op te nemen met de service afdeling erken je onze garantievoorwaarden, opgesteld door de CBW, en ben je ervan op de hoogte dat er eventuele kosten aan een serviceaanvraag verbonden kunnen zijn.
Met de All-in House Service ben je 5 jaar verzekerd van de beste service tegen vlekken, zodat je nóg langer van jouw bank kunt genieten.
De All-in House Service wordt alleen verstrekt bij de aanschaf van een nieuw zitmeubel. Na registratie ontvang je een persoonlijk geregistreerd All-in House Service-certificaat. Met dit certificaat kun je gedurende 5 jaar gebruikmaken van de All-in House Service.
Indien zich binnen deze serviceperiode calamiteiten met het meubel voordoen, kun je contact opnemen met onze serviceafdeling. Waar nodig schakelt de serviceafdeling een van de meubelservicespecialisten in om het meubel gratis te herstellen. De contactgegevens vind je op het All-in House Service-certificaat of je kunt een e-mail sturen naar [email protected].
Indien je een artikel defect, incompleet of beschadigd hebt ontvangen, dien je dit binnen 24 uur na ontvangst te melden. Dit kan via een e-mail naar onze serviceafdeling: [email protected]. Bij een defect of beschadigd artikel verzoeken wij je om een foto bij te voegen. Vermeld hierbij altijd je naam, adres en ordernummer.